ברגע זה התחלתם את הדרך ללקוחות שלכם.

מתי תגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלך?
ברכות, התחלת

פרסום זה לא קסם. זהו משפט המפתח שלנו ללקוחות שלנו. 
כדי שהפרסום יעבוד אנו עורכים סיעור מוחות של כל אנשי המדיה, המעצבים ושירות הלקוחות שלנו בשביל כל לקוח, ובונים תוכנית עבודה. איך אנו עושים שהפרסום יצליח בפייסבוק? איך אנו מתאימים כבר בהתחלה מילים מדף הנחיתה למודעה בגוגל ולמה בעצם?  תשובות לכל אלו תמצאו בדף זה. גלישה מהנה. 

פרסום באינטרנט

Google

מנוע החיפוש הגדול בעולם.
כ34% מהתנועה באינטרנט עוברת דרך גוגל. עובדה מעניינת זו גורמת לבעלי עסקים רבים לשקול את הפרסום שלהם. 
בגלל הכוח החזק של גוגל בשוק המחיר ללחיצה על הקישור לרוב הוא הגבוה ביותר אך גם משתלם כי הלקוח לרוב מגיע מוכן לביצוע פעולה.

FACEBOOK

הרשת החברתית הידועה שלא ניתן להתעלם מהשפעתה על איכות חיינו.
היום פייסבוק משמשת כפורטל, מגזין, פורום ועוד כל כך הרבה דברים לכל המגזרים.
בעזרת שימוש בתכנים ויזואליים ללא זכויות יוצרים ותכנים שמופקים אצלנו במשרד אנחנו גורמים ללקוח שלכם לעצור את הגלילה הרגילה שלו ולקרוא את מה שיש לכם להגיד. משם נשאר לנו רק לגרום לו לחייג או לבצע פעולה.

סי בי אס משרד פרסום בראשון לציון

MEDIA

אז נכון שכל אדם היום מכיר ושומע רק פייסבוק וגוגל מסביבו. אך אלו ממש לא הפלטפורמות היחידות להגיע אל האנשים שלכם. ואולי בגלל עומס הפרסום בשני המצוינים לעיל כדאי לבחור בגישה שונה, פרסום בגוגל, פרסום אורגני פרסום באנרים ברשת ועוד. 

לאחר סיעור המוחות, אנחנו לרוב מגיעים להבנות מה העסק שלכם צריך ואיך לעשות את חלוקת הכוחות למיצוי מקסימלי של היכולת שלנו.

מתי תגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלך?
צעד נוסף בדרך למטרה 35%

טוב, הבנו את העיקרון. מה מתאים לי?

כל עסק הוא שונה ומיוחד בפני עצמו. יש להתייחס לנאמר בקטע זה כנקודות כלליות על כל פלטפורמה והפרסום בה. כמו שנאמר בעבר "אין דבר כזה פרסום שלילי". CBS

ויזואליות בפרסום בפייסבוק סיביאס

FACEBOOK

פלטפורמה שעובדת בעיקר על תוכן ויזואלי. תמונות וסרטונים הם שם המשחק . ניתן בקלות למצוא ולבחור קהל מטרה בפייסבוק שמתבסס על תחומי עניין, דמוגרפי לפי מגדר, מגזר, עיר, גיל וכל אלו על קצה המזלג. כל מה שקשור לתוכן אופנתי בדרך כלל מקבל חשיפה ושיתופים והופך ויראלי ברשת. לרוב אנו מגיעים להצלחה בפרסום בפייסבוק בין השבוע השני לשבוע החמישי בפרסום. לכן יש להתאזר בסבלנות עד שנמצא את הגישה המנצחת ללקחותיכם ונבנה לכם קהילה סביב העסק שלכם.

GOOGLE

כאן הדבר פשוט להבנה אך מורכב בגישה המעשית. גולש באינטרנט מחפש משהו ופונה למנוע החיפוש. מנוע החיפוש מציג כמה תוצאות עם כיתוב ירוק "מודעה". מודעות אלו נרכשות על ידינו עבורכם. שם אנחנו נמקם אתכם. שאר התוצאות ללא הכיתוב "מודעה" מצביעות על תוצאות אורגניות (בחינם) וזהו תחום בפני עצמו על התברגות ודירוג גבוה במקומות אלו (SEO). בדרך כלל, כבר בהצעת המחיר אנו מכניסים את מילות המפתח שלכם ובבניית דף הנחיתה או האתר שלכם אנו דואגים לשלב את המילים כדי לעודד רלוונטיות מצד גוגל ובעצם לעבוד בצורה יעילה שתשפיע ישירות על דירוג המודעה ועל כמות ההוצאות שלה.

מתי תגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלך?
עברתם יותר מחצי הדרך 55%

פרסום הוא דבר נחוץ. לכל עסק. 
אנחנו תומכים בכל שיטות הפרסום ולא חושבים שיש משהו שיכול להזיק. כשבאים אליכם לקוחות תצטלמו איתם, תשתפו אותם ותגרמו להם לבצע פעולה אצלכם באחד מעמודי האינטרנט (דף עסקי בפייסבוק/ דף נחיתה/אתר) כדי להשאר בתודעת הלקוחות שלכם. תחום זה נקרא רימרקטינג או שיווק חוזר. לרוב הוא יעיל בצורה דרמטית מעל לאחרים כי אנחנו מדברים על לקוח שכבר ביצע פעולה אצלכם בעסק וסביר להניח שבעתיד הוא יצטרך דבר נוסף. 

בעידן זה של פרסום., רוב האנשים למדו להתעלם מפרסומות וכבר לא פשוט לגרום לאדם לבצע פעולה ולהניע אותו. דבר זה יוצר קושי בבחירת התוכן שנבחר לפרסם. לכן אנו במשרד הפרסום CBS קוראים ועורכים הרצאות עם מיטב המומחים כדי שנשאר מעודכנים וכדי שהלקוחות שלנו יהיו בצמרת ויקבלו את דרישותיהם.

העבודות שלנו בתחום הפייסבוק

העבודות שלנו בגוגל

אם הגעתם עד לפה, סימן שאתם רציניים ורוצים להצליח

מתי תגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלך?
מלאו טופס או התקשרו והגיעו ל90% 70%

כשסיימתם את יצירת הקשר נותרו 10% אחרונים עד שהלקוחות יגיעו אליכם. אלו הם 10% של מילה אחת: סבלנות. אנחנו ניתן הכל כדי שתגיעו ל100% הצלחה ושתישארו איתנו לאורך זמן.

צור קשר:

טלפון: 03-5533556

מייל: mng.cbs@gmail.com

כתובת: אליעזר מזל 4 ראשון לציון



*אנחנו לעולם לא מפרסמים ספאם ללקוחותינו המידע משמש לצורך יצירת קשר בלבד*

מתי תגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלך?
נחזור אליכם בהקדם ונגיע בקרוב ל100% 90%